Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Sklepy internetowe
Sklepy sieciowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kinga Pienińska jako pierwsza wprowadziła na polski rynek Kartę Wody.
Karta Wody jest kolejną inicjatywą producenta, który we wszystkich wypowiedziach podkreśla jak ważne jest budowanie świadomości należnej pozycji wody w dobrze skomponowanym menu. Dzięki Karcie ta prawdziwa naturalna woda mineralna o najwyższej jakości rodem z Pienin zyskała dodatkowe wsparcie w branży HoReCa i nowy kanał bezpośredniej komunikacji z konsumentem.

Smakosze i hydrosommelierzy dostrzegają, że smak wody często wynikający z jej pochodzenia może ciekawie podkreślić kompozycję dań głównych czy stać się dobrym wstępem dla degustacji deseru. Stąd sztukę smakowania
i podawania wody słusznie porównuje się do sztuki doboru odpowiedniego wina do jedzenia. A woda serwowana
w dobrych restauracjach, przestała już być obojętną pozycją w karcie dań. Także sami restauratorzy coraz częściej obserwują, że konsumenci zainteresowani są marką wody podawanej do posiłków. Nie wybierają już tylko pomiędzy wodą gazowaną a niegazowaną. Ta wiedza stała się inspiracją dla stworzenia Karty Wody, która jest nośnikiem informacji
o walorach, smaku i pochodzeniu Kingi Pienińskiej.

W trakcie oczekiwania na realizację swojego zamówienia, klienci mają w zwyczaju rozglądać się po restauracji, ponownie przeglądać menu i dyskutować po prostu o jedzeniu. To idealny moment, aby im podać także Kartę Wody i opowiedzieć kilka słów o tej serwowanej w danej restauracji.

więcej na temat: Kinga Pienińska jako pierwsza wprowadza na rynek Kartę Wody